welcome to my blog


Rabu, 14 Mac 2012

debaran melanda

dah lamakan myra tak menaip blog..heheh..yela busy lah konon..
busy berlajar untuk mendapatkan lesen..entah pape ak taip..hahah
alhamdulillah lesen kereta yang aku ambik tuh lulus..
ujian komputer dua kali ambik , test jpj BUKIT , PARKING n JALAN MATI serta JALANRAYA lulus :))
suke sangat.sampai tak ingat dunia..hikhokkk!
memang berdebar gak time nak test jpj tuh..heheh
tapi sume dah settle,so debaran lesen dah habis :DD

sekarang ni yang berdebarnya, debaran result SPM !! waahhh :! takott begila . hahah
dan aku dah janji aku tak nak nangis time dapat result tuh*mase bila aku janji* hahah
ak taip ni asyik suke jee..entah lah nak buat camna minat suka,tapi tak turun2 berat badan makin naek adalah..
ehh lari topik lak..hahah..ade aku kesah..
yelaa,harap2 aku dapat result yang oke..mybe nak masuk ting6..org kata ting6 cerah masa depan..
macam best jee dengar.. hikhik..yg cerah masa depan ofcz dyeorg beli lampu banyak2..
hahah sabo jela ..
oke lah sambung nanti :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan