welcome to my blog


Jumaat, 3 Februari 2012

cELebRatE bEdAy aKu , enOugH sEtaHUn cOupLe anD nEw yEar

29.12.2011 khamis :

  hari yang paling mengembirakan aku . dobi datang with ABE *hafiz, ank buah* kat rmh aku . dye b'tolak dri pahang ke sini lam kol 9pg smpai kol 2.30ptg . buat surprise lak dye time dh smpai uma aku , siap hon lg . huhu . aku ingatkan sapa , rupanya dobi :D dgn ABE . time tuh duk sorang . dye datang , aku un siap-2 and go uma naemah*iera* bab nak amek majalah aku . time tuh un dye duk uma sorang . aku un suh ye teman aku g hantar dobi and ABE kat chalet Anjung Pantai Seberang Takir . dye dah tempah rupenya selama 3hari 2malam . huhuh . dah settle byr yg selebihnya tak bayar lg tuh , naemah*iera* suh hntr dye balik , takut ayh dye marah . kte org un hntr dye balik . seterusnya kte orng lepk kat chalet tuh . perghhh ! masing-2 bawu tengik ! hahah . kecuali aku :):P . lepak punya lepak , masing-masing lapar sakan . so kta org balik uma aku . makan-makan , tanpa disedari , rupanya dah dekat magrib . dyeorg pun balik dkt chalet tuh then siap-siap untuk malamnya . kononnya dObi nak bawak aku jenjalan .
        setibanya dyeorg dekat rumah aku.. dialog dobi, mak, aku ..

dobi : mak cik , saya nak ajak myra jenjalan malam niy . niy nak mintak izin dengan mak cik niy , takut mak cik tak bagi ~hehehe *suke sangat dobi*
mak : ouh apa salahnya . boleh tapi jangan balik lewat-lewat sangat . tak manis ~hehehe*ketawa kecil lah pulak mak aku* . adik jangan nakal-nakal . ingat pesan mak , jaga diri tuh .
aku : yelah mak . adik ingat . jangan risau ye mak *sambil peluk mak* . pergi dulu ya mak . byee ~

dobi pun bawak keta menuju ke bandar . kte orang jenjalan dalam keta . hahah .. nak pergi mydin , penuh parking :( so kte org g giant .. masuk jer dalam giant , terus tak ingat apa nak beli . adehhh .. memang bongokkss !! hihihi .. and then pas g giant , kteorg beli A&W . dObi belanja . hiii . tapauu jerr . then mam dekat tepi pantai BATU BURUK . sejukkk .. nasib baik buah kelapa tak jatuh atas keta . ~heee
selesai mam . lepak chalet . time tuh , aku pening2 skit , badan pun rasa cam tak sedap jer .. syok-syok ambik angin dekat luwa , ternampak satu objek niy *bia aku je tahu* . terus aku suh dobi hantar balik . kuar jer dri tempat chalet tuh , aku ajak dobi g round sekali lagi untuk hilangkan rasa takut tuh and tak puas lagi sebenarnya kuar dengan dye :D hahah . daripada chalet , lalu dekat pantai , lalu gong badak , lalu pulak kat batu 6 then kua dekat giant . hahaha .. *berbelit* .. smpai jer uma , terus baring atas katil , ingatkan nak tidor , sekali dobi 3g . hiii .. 3g smpai tertido . ~awww .

30.12.2011

kte org pegi jenjalan dekat mesra mall kemaman kot . sje jenjalan . ramai gak org mase tuh . kebetulan pulak mase tuh THR gegar radio pantai timur datang dekat mesra mall . huuu . kte org pegi makan pizza kat sane . raound-2 ctu . igtkan nak tgk wayang , tapi terlampau ramai :O balik dri mesra mall , lepak at chalet dye . masing-2 penat . sampaikan aku tertido . huhuh . pastu jenjalan pegi pantai . pusing-2 jerr . malam tuh pegi dinner dekat kedai yang selalu aku pegi situ . dobi and abe mkn chicken chop . aku mkn mee jer . huu . pas mkn , raound-2 jap , a=then dobi hantar aku balik rumah . rasa nak ngis mase malam tuh pun ada gak . humm . yela , mana tak sedih , esok nya hari sabtu dobi nak blk :( . ermm

31.12.2011

tiba hari yang sedih . kteorg kol10 pg . pegi breakfast dekat cafe ayah . siap-2 makan , kte orang pegi losong carik kepok lekor . cari punya cari , dobi tak berkenan . aku pun bawak jela dye beli dekat area-2 rumah aku gak . dye berkenan . dye beli bapak banyak nya . huhu . pas beli kepok , pegi jenjalan pantai . lepak pantai . hee . lepak punya lepak tak sedar dah nak dekat ptg . dobi hantar aku kat rumah aku . mak aku suh dye org makan . mula masing-2 tak nak , last aku ngajuk baru reti nak mkn . hahah . siap mkn duk rehat jap . pastu dye org bertolak . sedih gak . yela . bukan selalu bole jumpa dye tuh . hmm . salam dobi . cewaahh masing-2 tenung menenung :D .

~entah bila lagi boleh jumpa dye . hum . nak nangis rasanya .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan