welcome to my blog


Isnin, 12 Disember 2011

nOne ~

hari-hari yang membosankan hidup aku . tak tahu nak buat apa ! hmm =,,=" mak keje , ayah pun keje :( dObi jaUH ! adek beradek mana ade ! duduk sorang-sorang dekat rumah . member dah lupa aku . hmm . seumpama aku tak wujud . kalau nak ikutkan memang nak pindah kL balik . tapi bimbang takut ada apa-apa berlaku dekat mak n ayah . yela maklumlah aku sorang je anak dye . sapa nak jaga dye time dye orang sakit kalau bukan aku . hmmm .. AKU SAYANG PARENTS AKU ..

musim hujan bulan nih . dengar-dengar cerita terengganu akan banjir besar tahun nih . hmm bimbang . nanti nak jumpa dengan dObi camna ! tapi dah takdir camtuh nak buat camna , kita hanya mampu merancang ALLAH menentukan :)

selama cuti nih dObi je yang teman aku walaupun dalam henset :O dah nak buat camna nak jumpa jauh . kalau dekat lama dah jumpa . selama dye teman aku gak lah banyak aku gaduh dengan dye . hehehhe .. btw dye nih suka memujuk aku . sweett ! hahaha

 amyramyzul01.01.11

Tiada ulasan:

Catat Ulasan