welcome to my blog


Isnin, 12 Disember 2011

bersyukur dengan apa yang ada :)

haii .. berasal dari selangor .. diberi nama nurul amira binti sharuddin . juga diberi nama manja oleh famly ankat masa aku baby "yON" . berfizikal besar dari kecil sehingga sekarang . tetapi aku bersyukur coz parents aku tak kesah what people said about me :) bukan aku minta fizikal camni , malah aku bersyukur ALLAH S.W.T telah memberikan fizikal kepada aku sebegini . ALHAMDULILLAH .

time dekat sekolah aku asyik kena ejek dengan budak-2 yang tidak mempunyai perasaan . mengutuk macam-macam . aku pun manusia biasa gak cam korang tapi kenapa korang asyik kutuk hina aku macam-macam . apa dosa aku dengan korang . aku tak pernah menyusahkan korang dengan fizikal aku macam nih . bukannya aku beli baju pakai duit korang . pernah jugak aku menangis pasal sume nih . tapi pikir-pikir balik macam bodoh jerk nangis sal nih . hoho .

hmm . lalalalala~

bagi aku orang yang cakap camtuh kat aku , tak open minded !! bia lah ! tak kre nak ate gtuh gak :DD nanti time aku dah slim , jangan lah pulak ramai sangat nak ngorat . dan aku akan balas dendam pada sesiapa yang dah banyak hina and kutuk aku . hakhaks! tahu larh nanti ! adess, dah tak tahu nak tulis apa , kepala otak dah jem pas terlanggar semut ! hahaha :DD daa :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan